Πέμπτη, Μαρτίου 02, 2006

Νέα αποκτήματα...

Τις προάλλες πρόσθεσα ακόμη δύο βιβλία στη βιβλιοθήκη μου. "Μη μ' αφήσει ποτέ" του Ισιγκούρο, που έγραψε κάποτε "Τα απομεινάρια μιας ημέρας" (έγινε και ταινία με Άντονι Χόπκινς και Έμα Τόμσον). Το καινούριο του δημιούργημα διαδραματίζεται ως φλας μπακ της ζωής τριών συν-οικοτρόφων. Η ηρωίδα, η Κάθυ, αναπολεί τις μέρες που πέρασε με τη Ρουθ και τον Τόμυ στο οικοτροφείο του Χέιλσαμ και μέσω των αναμνήσεων ανακαλύπτει άγνωστες πτυχές της μέχρι σήμερα πορείας τους. Για να είμαι ειλικρινής, δεν με έχει ενθουσιάσει προς το παρών.

"Η θάλασσα" είναι το τελευταίο βραβευμένο με Booker μυθιστόρημα του Ιρλανδού Τζων Μπάνβιλ. Δεν έχω διαβάσει κανένα βιβλίο του και είμαι αρκετά διστακτικός με τα βιβλία που βραβεύονται. Για το συγκεκριμένο, όμως, διάβασα διθυραμβικές κριτικές και είπα να το αγοράσω. Όταν το αρχίσω θα ενημερώσω το blog μου.
Κάποτε σύνηθιζα να διαβάζω δύο & τρία βιβλία μαζί. Τον τελευταίο καιρό το αποφεύγω, μάλλον αρχίζω να μεγαλώνω και μπερδεύω τις υποθέσεις, τους ήρωες, τις εικόνες, την πλοκή με αποτέλεσμα να μη ξέρω τι ακριβώς έχω διαβάσει και σε ποιο!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: