Πέμπτη, Ιανουαρίου 04, 2007

Robo-παιδα!!!

Στα σημερινά "ΝΕΑ" αναφέρει πως 7 στα 10 παιδιά έχουν ηλεκτρονικό υπολογιστή στο σπίτι τους. Η κυριότητα χρησιμότητά του είναι το παιχνίδι. Τί άλλο θα μπορούσε να είναι στις μέρες μας; Το κρυφτό, το κυνηγητό ή η αμπάριζα; Λέξεις άγνωστες για τους trendy hitech νεολαίους, εφήβους και μικρότερους ακόμη (δυστυχώς...).
Βρέθηκα σ' ένα κατάστημα κινητής τηλεφωνίας πρίν λίγες μέρες. Ένιωσα παππούς εκεί μέσα και ας είμαι 30 και κάτι. Δωδεκάχρονα και δεκαπεντάχρονα, να περιεργάζονται τα σύγχρονα -και πανάκριβα- κινητά με περισπούδαστο ύφος, φτασμένου ηλεκτρονικού. Αλήθεια, πού τα βρίσκουν τα λεφτά;; Μακάρι ο δικός μου ο μπαμπάς να ικανοποιούσε τα μισά από τα "θέλω" της παιδικής και εφηβικής ηλικίας μου.Λέτε να έχω κανένα παιδικό τραύμα;;
Οι αλάνες άδειασαν και όταν είναι μεγάλες ο συναγωνισμός έχει να κάνει με το ποιος έχει το πιο μοντέρνο τηλέφωνο, με τα περισσότερα mpixels και παέι λέγοντας... Ασχολούμαι με υπολογιστές από το 1985 και δεν έχω μάθει ακόμη να γράφω SMS γρήγορα!!
Λέτε το δικό μου το παιδί, όταν και άμα έρθει, να θεωρήσει το μπαμπά του αναχρονιστικό;;;

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ποίο το νόημα κάποιο παιδί να παίξει σε αλάνα κρυφτό; Οκευ γυμνάζεται αρά αυτό μπορεί να το πετύχει με πολύ πιο σωστοτέρο και πιο υγιεινό τρόπο στο γυμναστήριο.Επίσης ένα παιχνίδι, καλοσχεδιασμένο, μπορεί να του αναπτύξει από την φαντασία μέχρι και την εξυπνάδα. Ας μην τα κατακρίνουμε όλα. Επίσης ένα παιδί που παίζει στο pc κάποια στιγμή θα ανακαλύψει και το internet.

Και αν κρίνω από τα παιδιά που ασχολούνται με τεχνολογία βλέπω ότι είναι πολύ πιο έξυπνα από αυτά που δεν ασχολούνται.

Μια προσωπική ερώτηση: Μήπως αυτό το κράξιμο στην ουσία οφείλεται σε ζήλια;