Σάββατο, Δεκεμβρίου 01, 2007

Και η μοναξιά θέλει την...TV της

Βαριέμαι...βλέπω τηλεόραση. Θέλω να "χαλαρώσω"...βλέπω τηλεόραση. Τρώω...βλέπω τηλεόραση. Δε θέλω να ασχολήθω με την οικογένειά μου...βλέπω τηλεόραση. Είμαι νέος ή ηλικιωμένος...βλέπω τηλεόραση. Θέλω να...ξοδέψω...αγοράζω κι άλλη τηλεόραση.

Πρόσφατη έρευνα για λογαριασμό της ΝΕΤ δείχνει τα τραγικά ποσοστά των ωρών (ετών αθροιστικά) που περνούν οι Έλληνες μπροστά στο γυαλί. Το 30% περίπου παρακολουθεί πάνω από 4 ώρες την ημέρα -κανονικό ναρκωτικό δηλαδή. Φαντάζομαι πως άμα γίνει μια έρευνα για την ανάγνωση βιβλίων, για την άθληση ή πολιτιστικές δραστηριότητες τα ποσοστά θα είναι ελάχιστα εώς ανύπαρκτα. Το τραγικό είναι πως στο "γιατί ανοίγουμε την τηλεόραση" πολλοί απάντησαν επειδή "νιώθω μοναξιά" και λιγότεροι "θέλω να δω κάτι".

Η σίγουρη λύση. Πιάνω το τηλεκοντρόλ, την πέφτω στον καναπέ και γεμίζοντας το μυαλό μου με άχρηστα (τις περισσότερες φορές) ηλεκτρομαγνητικά κύματα έχω την αίσθηση πως λύθηκαν όλα τα προβλήματά μου... εντάξει, ό,τι πείτε...

Άντε και καλό μας μήνα

[πηγή]

Δεν υπάρχουν σχόλια: