Τετάρτη, Οκτωβρίου 11, 2006

Τηλε-φ(ο)νική υποστήριξη... (Περιπέτειες στη χώρα του 801-11....!!)


Τί το ήθελα το aDSL ο έρημος; Αν και ζώντας στην επαρχία και δεν είχα πρόβλημα ταχυτήτων, σχεδόν ένα ολόκληρο χρόνο, από τότε που μπήκα στη..."χώρα" του γρήγορου ίντερνετ, τώρα τελευταία αρχίσαν τα προβλήματα.

Μου κόπηκε το ρεύμα σε κάποια φάση και όταν επανήρθε δεν είχα σύνδεση με το δίκτυο. Μετά από πολλές δοκιμές, η ύστατη προσπάθεια ήταν να κάνω ένα hard reset τον router μου να τον επαναφέρω στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Και ως δια μαγείας αφού έκανα τα πάντα από την αρχή σύμφωνα με τις οδηγίες από τα εγχειρίδια της εταιρείας η σύνδεση επανήρθε. Μετά από λίγες μέρες όμως ξανακόπηκε και ούτε το hard reset έβαλε τα πράγματα στη θέση τους.



Τηλέφωνησα στο 800-.......... της εταιρείας και μετά από 20λεπτη!! αναμονή και αφού το αυτί μου βούιζε από το..."παρακαλώ περιμένετε" της ηχογραφημένης φωνής, πιάσαμε κουβέντα με τον τεχνικό. Ο διάλογος παρακάτω:

-"Γεια σας, έχω κάποιο πρόβλημα με τη σύνδεσή μου..."

Μετά τα προκαταρκτικά, username κτλ. κτλ....

ΤΕΧ. "Έχετε σωστό όνομα χρήστη και κωδικό;;"

-"Εννοείται, τα έχω δοκιμάσει άπειρες φορές"

ΤΕΧ. "Να κάνουμε μια δοκιμή να ξαναδούμε τις ρυθμίσεις από την αρχή, μήπως υπάρχει κάποιο λάθος;;"

-"Τις έχω βάλει άπειρες φορές, έχω κάνει και hard reset...."

TEX. "Έχετε σωστά DNS; Βλέπετε κανονικά τις σελίδες;;"

-"Τα DNS δεν τα έχω πειράξει από πέρσι τον Οκτώβριο, πώς να δω σελίδες αφού δεν έχω σύνδεση....;;"

ΤΕΧ. "Σβήστε λίγο τον router σας παρακαλώ και..."

-"...το έχω βγάλει από την πρίζα, το ξαναέβαλα άπειρες φορές και τίποτα, μάλλον φταίει τελικά ο router, μήπως υπάρχει κάποια διαδικασία να τον στείλω κάπου για έλεγχο;"

ΤΕΧ. "Φυσικά υπάρχει, απλά ας κάνουμε ακόμη έναν έλεγχο, βγάλτε το καλώδιο που πηγαίνει στην τηλεφωνική γραμμή και...."

-"Το έχω κάνει κι αυτό, σας είπα πως έχω δοκιμάσει τα πάντα, εξάλλου είμαι σχετικός με υπολογιστές, δεν θα σας έπαιρνα αν δεν είχα εξαντλήσει κάθε προσπάθεια..."

ΤΕΧ. "Κοιτάξτε, ποτέ δε χάνουμε να δοκιμάσουμε τίποτα...." (ελαφρώς ειρωνικά)

-"Πότε γεννηθήκατε;;;"

ΤΕΧ. "Ορίστε;; Τί σχέση έχει αυτό;; Το 1983...." (γελώντας πάλι ειρωνικά)
-"Το 1985, όταν ήσασταν δύο χρονών, είχα ήδη υπολογιστή, δε χρειάζομαι άλλη βοήθεια, ευχαριστώ"


....και του έκλεισα το τηλέφωνο.

Τελικά μετά από γενικό επανέλεγχο διαπίστωσα πως μου έλεγε λάθος ρυθμίσεις το κω.....δο και ειρωνευόταν κιόλας!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: