Τρίτη, Οκτωβρίου 03, 2006

Χρειάζομαι κλινική;

Διάβασα, πριν από κάποιο καιρό, πως κάπου στην Κίνα υπάρχει μία κλινική για την απεξάρτηση ατόμων από την υπερβολική χρήση του Διαδικτύου. Μου φάνηκε υπερβολικό... Δεν μπορώ να φανταστώ κάποιον που θεωρεί το ίντερνετ εξίσου σημαντικό όσο την τροφή, με αποτέλεσμα η στέρησή του να του δημιουργεί στερητικά σύνδρομα μέχρι επιπέδου ψύχωσης.
Εδώ και ένα χρόνο περίπου που είμαι ένας...."προνομιούχος" κάτοχος DSL γραμμής έχει αλλάξει ο τρόπος που χρησιμοποιώ το Δίκτυο κατά πολύ. Σωστό ψάξιμο, χωρίς το άγχος της χρονοχρέωσης, οικονομία χρόνο λόγω υψηλών ταχυτήτων και κυρίως καινούρια πράγματα που καθημερινώς ανανεώνουν τη γνωσιακή μου βάση.
Από την περασμένη Πέμπτη μέχρι χθες δεν είχα Internet στο σπίτι.Ε, λοιπόν, ένιωσα στερημένος!! Ευτυχώς στη δουλειά έχω σύνδεση (πολύ αργή), αλλά καμία σχέση με το μεσημεριανό καφέ στο σπίτι μου σερφάροντας στις ιστοσελίδες ελληνικών και διεθνών εφημερίδων ή απαντώντας στα e-mail φίλων. Μέχρι να διορθωθεί η βλάβη (που δεν ήταν τελικά δικιά μου ευθύνη, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία...)ένιωθα ένα κενό στην κατά τα άλλα πλούσια καθημερινότητά μου. Έπιασα τον εαυτό μου να προσπαθεί να ανοίξει τον browser, σχεδόν μηχανικά, ενώ γνώριζα πως δεν είχα σύνδεση.
Και χθες όταν επιτέλους η γραμμή επανήλθε, η απόλυτη αγαλλίαση. Αγαπημένες σελίδες, "φίλες" από τον ψηφιακό κόσμο, μου υπενθύμισαν την "τρυφερή" παρουσία τους στη ζωή μου, πιστές να περιμένουν με υπομονή το επόμενο click...
Λέτε να χρειάζομαι βοήθεια;;; Ελπίζω πως όχι, ευτυχώς στη ζωή μου υπάρχουν πολλά πράγματα που κινούν τα νήματα της καθημερινότητάς μου και δε χρειάζεται, ακόμη, να καταφύγω σε εικονικές γειτονιές....

Υ.Γ. Παρεπιπτόντως, διαπίστωσα πως η ταχύτητά μου διπλασιάστηκε από 384 σε 768 και..."σφυράει". Κατέβαζα τις αναβαθμίσεις για το αγαπημένο μου "μηλαράκι" με 80-83 KB/s!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: