Τρίτη, Φεβρουαρίου 21, 2006

Πάθος για την εικόνα...



Γενικά δεν είμαι άνθρωπος με πάθη, νομίζοντας πως ένα "πάθος" σε κάνει να χάνεις τις ισορροπίες, την αρμονία που πρέπει να υπάρχει στον εσωτερικό μας κόσμο και τη συνείδησή μας.
Δεν μπορώ, όμως, να αντισταθώ με τίποτα στο...."κλικ" της φωτογραφικής μου μηχανής. Εκείνον τον ξερό, μαγικό όμως, ήχο που αιχμαλωτίζει το χρόνο, τον σταματά και τον κάνει να διατηρεί το παρών αναλλοίωτο.

Από τότε που απόκτησα ψηφιακή μηχανή, οι πειραματισμοί μου είναι ατέλειωτοι. Έχω τραβήξει χιλιάδες φωτογραφίες, τις πιο πολλές τις έχω πετάξει, άλλες πάλι -χωρίς να είναι καλές- τις κράτησα γιατί μου θυμίζουν μια ιδιαίτερη στιγμή.
Από τις λίγες φορές που έχω μετανιώσει στη ζωή μου είναι όταν δεν έχω μαζί μου τη φωτογραφική μου μηχανή και χάνω μια εικόνα, ένα γεγονός, μια κατάσταση που πρέπει να παραμείνει στη μνήμη...
Συναισθηματικό ασπρόμαυρο, ζωντανό έγχρωμο. Όλα σε ένα στρόβιλο αποχρώσεων και μαγείας...

Προσωπικές μου γκαλερί

Οι παραπάνω φωτογραφίες είναι από την καταπληκτική ιστοσελίδα TrekEarth

Δεν υπάρχουν σχόλια: