Δευτέρα, Φεβρουαρίου 13, 2006

HOMO Computerus (ή HOMO xeiroterus);;;

Παραθέτω από το χθερσινό "ΒΗΜΑ της Κυριακής":«Ως το 2020 ένας υπολογιστής 1.000 δολαρίων θα έχει ισχύ ανάλογη με αυτήν του ανθρωπίνου εγκεφάλου και ως το τέλος του 2020 θα έχει ξεκινήσει η διαδικασία επέμβασης και αλλαγής των ανθρωπίνου εγκεφάλου»
Αυτά υποστηρίζει ο μελλοντολόγος και εφευρέτης Ρέι Κουρτσβάιλ. Γιατί τον πιστεύω, όσο και να με τρομάζει αυτό;;
Ασχολούμαι με τους υπολογιστές από το...προϊστορικό 1985 και αν και γνωρίζω τη λειτουργία τους, τον τρόπο που "σκέφτονται", δεν παύουν να με συναρπάζουν και να με φοβίζουν συγχρόνως.
Το 1992 έστειλα το πρώτο μου e-mail!! Άχρωμο, άοσμο, χωρίς εικόνες και φανφάρες, πολλές γραμμές εντολών για να "φύγει" από τα χέρια μου ένα μικρό μήνυμα. Σήμερα, ακόμη και με τη μαμά μου επικοινωνώ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τις στέλνω φωτογραφίες και κείμενά μου. Με συναρπάζει αυτή η διαδικασία και ακόμη δεν μπορώ να τη χωνέψω.
Δε ξέρω αν προλάβω σ' αυτή τη ζωή να δω να γίνεται πραγματικότητα το σενάριο που περιγράφει ο παραπάνω κύριος. Ούτε καν τολμώ να το φανταστώ, όχι από φόβο ή αγνοια, αλλά μάλλον από ανυπομονησία.
Από την άλλη δε θέλω να φανταστώ τα παιδιά μου...βυσματωμένα με περίεργα τσιπάκια που θα ελέγχουν τα πάντα στο σώμα τους και κυρίως στο νου τους.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: