Πέμπτη, Φεβρουαρίου 23, 2006

Είμαι..."Μπαμπάς"!!


Εδώ και ενάμισι περίπου χρόνο έχω γίνει ανάδοχος ενός παιδιού από τη Γουατεμάλα μέσω του δικτύου της Actionaid. Δίνω 22 ευρώ κάθε μήνα, εκ των οποίων το 80% πηγαίνει στο παιδί και την οικογένειά και το υπόλοιπο 20% κρατείται για τα λειτουργικά έξοδα του οργανισμού.Θα μου πείτε, εύλογα, αν είμαι σίγουρος για το αν τα λεφτά μου πηγαίνουν εκεί πέρα πραγματικά ή τα καρπώνονται κάποιοι άλλοι για να φουσκώσουν το ήδη παραγεμισμένο κομπόδεμά τους. Ειλικρινά δεν ξέρω. Έχω λάβει δύο γράμματα από το παιδάκι, Rafael το όνομά του, και είμαι πολύ χαρούμενος. Αν τώρα όλα αυτά είναι φτιαχτά δεν ξέρω, αλλά ας είναι. Νιώθω πως προσφέρω κάτι σε κάποιους που μπορεί να το έχουν ανάγκη, σε μια περιοχή που ο μηνιαίος μισθός είναι γύρω στα 9-10 δολάρια!!! Φανταστείτε τι καλό μπορεί να κάνουν εκεί πέρα 20 "ψωροευρώπουλα"... Προσεχώς θα δημοσιεύσω και φωτογραφία του...

Δεν υπάρχουν σχόλια: