Πέμπτη, Οκτωβρίου 25, 2007

MarsEdit crash test....

Εδώ και μέρες ψάχνω μια εφαρμογή που μπορώ να γράφω offline καταχωρήσεις για το blog μου.Κατέβασα πριν από λιγο τη δοκιμαστική (για 30 μέρες) έκδοση του MarsEdit και σας γράφω τις πρώτες μου εντυπώσεις.

Με την πρώτη εκκίνηση της εφαρμογής, μου ζήτησε το όνομα του blog μου, username και password και με τη μία είδα τις προηγούμενες καταχωρήσεις μου να εμφανίζονται στην οθόνη μου, πλήρεις και τακτοποιημένες. Δε χρειάστηκε να κάνω τίποτε παραπάνω. New post κατευθείαν και αρχίζω και γράφω. Λιτός, αλλά λειτουργικός κειμενογράφος, κουμπακι Options που εμφανίζει τις κατηγορίες των post, λίστα επιλογών για εισαγωγή link, div tags, quotes, line breaks κτλ.

Και έφτασα στο διακαή μου πόθο: να μπορέσω ν΄ανεβάσω φωτογραφία από το πρόγραμμα και όχι από το άβολο περιβάλλον του blogger. Πατάω το κουμπακι Media, εμφανίζεται ο Media Manager, επιλέγω το αρχείο από τον δίσκο μου πατάω Insert & Upload και....τίποτα!! Ο user δεν υπάρχει!! Άρχισα να βρίζω, αλλά είπα...RTFM... Στο help επισημαίνει έντονα πως οι χρήστες του blogger πρέπει να έχουν ενεργοποιημένο το λογαριασμό τους στο picasaweb.google.com γιατί όλες οι φωτογραφίες θ' ανεβαίνουν εκεί. Πήγα, το ενεργοποίησα και..όλα είναι τέλεια!!

Πατώντας το κουμπί Save as Draft αποθηκεύει το post στο φακελάκι Local Drafts, όχι στα online drafts των σέρβερ του Blogger, αντιθέτως το κουμπί Send to Weblog ανεβάζει το ποστ στο blog μας.

Edited: Βιάστηκα να ενθουσιαστώ. Λείπουν βασικές λειτουργίες, όπως στοιχειώδεις μορφοποιήσεις για τις παραγράφους, κουμπάκια που και ο πιο απλός επεξεργαστής κειμένου τα έχει. Ας πούμε ο Qumana, έχει καταπληκτικό επεξεργαστή κειμένου, αλλά δεν ανεβάζει φωτογραφίες στην πλατφόρμα του Blogger, είναι και δωρεάν.

Διαπιστώνω πάντως πως ο Blogger έχει κάποια προβληματάκια με εργαλεία για offline blogging, ειλικρινά σκέφτομαι να...μετακομίσω σε Wordpress. Τις προάλλες έκανα έναν λογαριασμό για πλάκα και ενθουσιάστηκα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: