Σάββατο, Νοεμβρίου 03, 2007

Η "γκρίνια" της ημέρας (1)

Με το σημερινό post εγκαινιάζεται μια (ατέλειωτη) σειρά από καταχωρήσεις με τον...ασυνήθιστο τίτλο που βλέπετε παραπάνω. Σκοπός μου είνα να υπάρχουν σε ημερήσια βάση (για να επιβεβαιώσουν τον τίτλο τους άλλωστε) και θα περιέχουν σταχυολογήσεις και γνώμες από τις καθημερινές μου περιηγήσεις στον κυβερνοχώρο.

Η λέξη "γκρίνια" δε σημαίνει απαραίτητα τη γνωστή μουρμούρα και μίρλα (που λένε στο χωριό μου), απλά είναι επισήμανση γεγονότων, αντικειμένων, ανθρώπων, που μου κάνουν εντύπωση και προκαλούν τα εγκεφαλικά μου κύτταρα.

Ξεκινώντας για σήμερα έχω δύο σημεία που επικεντρώνομαι και είναι παρμένα από τα σημερινά ΝΕΑ. Το πρώτο αφορά στη διατροφή μας. Τί στο διάολο τρώμε; Έκθεση - βόμβα αμερικανών ερευνητών έδειξε πως το αυξημένο βάρος (σώπα..!.), το αλκοόλ (ξανασώπα.....!) και οι καθημερινές ανθυγιεινές τροφές προκαλούν καρκίνο (μωρέ τι μας λές...!!!). Η παχυσαρκία είναι εξίσου κακή με το κάπνισμα.

Μεγάλη συζήτηση γίνεται αυτές τις μέρες για τις κάμερες, τις οργουελικές αναφορές στο μεγάλο αδερφό, την προστασία των προσωπικών μας δεδομένων
(επιφυλλάσομαι για μεγαλύτερο άρθρο-γκρίνια εντός των ημερών, είναι ακόμη draft). Από τις σελίδες του «Οbserver» ο Νικ Ρόζεν, ακτιβιστής δημοσιογράφος και συγγραφέας του βιβλίου "Ηow to live offgrid" («Πώς να ζείτε εκτός των δικτύων» εκδ. DoubleDay) προτείνει δέκα ασφαλιστικές δικλίδες, δέκα τρόπους προστασίας- αρκετά πρωτότυποι ορισμένοι από αυτούς- για να του χαλάσουμε, έστω και προσωρινά, τα σχέδια...



[πηγή, πηγή]

Δεν υπάρχουν σχόλια: