Τετάρτη, Οκτωβρίου 10, 2007

Ευρυζωνική...αναλγησία

Εδώ και 2 χρόνια περίπου έχει αρχίσει η διάθεση ADSL κυκλωμάτων στα ελληνικά σχολεία της Β' θμιας εκπαίδευσης. Φυσικά, η διαδικασία ξεκίνησε από τα αστικά κέντρα όπου ο ΟΤΕ είχε ήδη γραμμές. Όλα τα σχολεία μπορούν να έχουν ευρυζωνική πρόσβαση στο Διαδίκτυο με τη χρήση ADSL σύνδεσης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ). Την τελευταία χρονιά φαίνεται πως οι εξελίξεις δρομολογήθηκαν λίγο πιο οργανωμένα. Υπάρχουν σχετικές εγκύκλιοι που προβλέπουν ποια ακριβώς σχολεία δικαιούνται τη σύνδεση χωρίς καμία επιβάρυνση (γιατί όχι όλα;;) και ποια θα πληρώσουν το κόστος του εξοπλισμού (adsl router).

Το δικό μου ανήκει στη δεύτερη κατηγορία. Πέρσι (2006) τον Μάρτιο είχα κάνει μια πρώτη αίτηση προς το σχολικό δίκτυο για αναβάθμιση της γραμμής μου από ISDN σε DSL, η οποία απορρίφθηκε λόγω μη ύπαρξης δικτύου DSL στην περιοχή του σχολείου. Ως εδώ καλά. Φέτος, αφού υπάρχει πλέον δίκτυο DSL έκανα καινούρια αίτηση πριν το καλοκαίρι (τον Απρίλιο). Το Σεπτέμβριο, μετά τις καλοκαιρινές διακοπές, έμαθα πως η αίτηση απορρίφθηκε εκ νέου γιατί ήδη είχα κάνει (Μάρτιος 2006) και θα εξεταζόταν πάλι εκείνη.

Το ΠΣΔ με ενημερώνει πως έχει εγκριθεί. Επισκέπτομαι τον ΟΤΕ της περιοχής όπου ο εξυπηρετικότατος διευθυντής με ενημερώνει πως δεν υπάρχει κάποια σχετική οδηγία από τα κεντρικά του ΟΤΕ (Αθήνα) προς αυτούς για αναβάθμιση της γραμμής μας. Επίσης, μου εξηγεί πως όλοι οι εταιρικοί πελάτες του ΟΤΕ (συμπεριλαμβανομένου του ΠΣΔ) εξυπηρετούνται από τις κεντρικές υπηρεσίες του οργανισμού. Τα κατά τόπους γραφεία δεν έχουν καμία αρμοδιότητα, ούτε υποχρέωση.

Επικοινωνώ ξανά με το ΠΣΔ, τους εξηγώ τα περί ΟΤΕ και στις 26 Σεπτεμβρίου 2007 ξαναστείλαν το αίτημα στον ΟΤΕ. Από τότε ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Σημειώνω πως η αναβάθμιση των γραμμών του σχολικού δικτύου έγινε με διαγωνισμό που έληξε στις 30 Απριλίου του 2007. Μαντέψτε ποιος πήρε το έργο: ναι, ναι!!! Ο ΟΤΕ....

5 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Απ'οτι βλεπω...και παλι ειμαστε πισω απο ολες τις ευρωπαικες χωρες...

Thodoris είπε...

Εδώ που μένω στο σπίτι μου η αίτηση για ADSL διεκπεραιώθηκε σε λιγότερο από 24 ώρες.... Για την υπηρεσία πάμε να κλείσουμε χρόνο και βλέπουμε...

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς DrTeddy υπάρχουν μερικοί άνθρωποι σε αυτήν την χώρα, που λόγω εργασίας δεν προλαβαίνουν να έχουν πολλά ενδιαφέροντα και χόμπι. Μάλιστα δεν έχουν χρόνο ούτε καν να κρίνουν τον γραφειοκρατικό μηχανισμό αν είναι ή δεν είναι αποδοτικός. Το πιο περίεργο όμως από όλα είναι ότι συνήθως αυτοί, δεν συμμετέχουν στον μηχανισμό γιατί πολύ απλά δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι. Το τι θα έκαναν βέβαια αν συμμετείχαν είναι άλλο θέμα.

Ανώνυμος είπε...

Εγραψε>
Φυσικά, η διαδικασία ξεκίνησε από τα αστικά κέντρα όπου ο ΟΤΕ είχε ήδη γραμμές.

Απάντησε>
Λογικο..

Έγραψε>
Υπάρχουν σχετικές εγκύκλιοι που προβλέπουν ποια ακριβώς σχολεία δικαιούνται τη σύνδεση χωρίς καμία επιβάρυνση (γιατί όχι όλα;;)

Απάντησε>
Η επιλογη απο οτι γνωριζω εγινε με βαση τις αναγκες των σχολειων ξεκινωντας απο τα σχολεια δευτεροβαθμιας. Λεγοντας αναγκες ενοουν για παραδειγμα αν το σχολειο εχει εργαστηριο η οχι, αν εχει πολους υπολογιστες κτλ.
Δεν μπορει πχ ενα σχολειο με 2 υπολογιστες να εχει τις ιδιες αναγκες με ενα σχολειο που εχει 30. Λογικο...

Έγραψε>
και ποια θα πληρώσουν το κόστος του εξοπλισμού (adsl router).

Απάντησε>
αυτα που δεν ειναι μεσα στη λιστα. Οσα σχολεια δεν ειναι στη λιστα μπορουν να κανουν μονα τους το αιτημα για αναβαθμιση σε ADSL και το αιτημα γινεται στο ΠΣΔ. Ετσι εκανε και το δικο μας σχολειο.

Έγραψε>
Επισκέπτομαι τον ΟΤΕ της περιοχής όπου ο εξυπηρετικότατος διευθυντής με ενημερώνει πως δεν υπάρχει κάποια σχετική οδηγία από τα κεντρικά του ΟΤΕ (Αθήνα) προς αυτούς για αναβάθμιση της γραμμής μας.

Απάντησε>
Αυτο ειναι προβλημα του ΟΤΕ απο οσο ξερω και οχι του ΠΣΔ. Το αν υπαρχει προβλημα οργανωσης στον ΟΤΕ που πληρωνουμε ολοι απο την τσεπη μας δεν εχει να κανει με το πως ειναι οργανομενο το ΠΣΔ. Απο το ΠΣΔ οι εντολες και τα αιτηματα φευγουν το πολυ μεσα σε 2-3 μερες. Στο σχολειο μας τουλαχιστον και στα γυρω σχολεια δεν ειχαμε ποτε τετοιο προβλημα.

Έγραψε>
Τα κατά τόπους γραφεία δεν έχουν καμία αρμοδιότητα, ούτε υποχρέωση.

Απάντησε>
Μεγα λαθος. Οι εντολες απο τα κεντρικα του ΟΤΕ φευγουν και πηγαινουν στα επι τοπους καταστηματα και απο εκει διεκπαιρεωνονται σε τεχνικο πλεον επιπεδο.

Έγραψε>
Επικοινωνώ ξανά με το ΠΣΔ, τους εξηγώ τα περί ΟΤΕ και στις 26 Σεπτεμβρίου 2007 ξαναστείλαν το αίτημα στον ΟΤΕ.

Απάντησε>
Το καλυτερο που εχετε να κανετε ειναι να επικοινωνησετε παλι μαζι τουσ και να δειτε γιατι το αιτημα σας εχει κολλησει. Προσωπικα νομιζω οτι η εξηπηρέτησή τους ειναι πολυ καλη.

Έγραψε>
Σημειώνω πως η αναβάθμιση των γραμμών του σχολικού δικτύου έγινε με διαγωνισμό που έληξε στις 30 Απριλίου του 2007. Μαντέψτε ποιος πήρε το έργο: ναι, ναι!!! Ο ΟΤΕ....

Απάντησε>
Ε ποιος θελατε να το παρει? Η vivodi? αφου τον ΟΤΕ εχουμε στην Ελλαδα! Αν ειμαστε στην Αγγλια θα ειχαμε την British Telecom και ουτ'ο καθεξης..



Χωρις να θελω να περιαυτολογω, μαλλον χρειαζεστε μια ΚΑΛΗ ενημερωση για τις υπηρεσιες που προσφερει το ΠΣΔ και το πως δουλευει το ολο συστημα. Το να λεμε λογια και να κατηγορουμε χωρις να ξερουμε την τυφλα μας ειναι χαρακτηριστικο μας σαν λαος. Το εκανα και εγω, και ειδα οτι δεν ειναι ετσι.
ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ και υστερα κατηγορειτε. Μην δημιουργειτε ψευτικες εντυπωσεις οταν δεν μπορειτε να αποδειξετε πραγματα, και ποσο μαλλον οταν γραφετε σε ενα blog...

Αν και ημουν αρκετα καυστικος ευχομαι το σχολιο αυτο να μην σβηστει απο το blog...
Για να τα βλεπουν οι παλιοι και να μαθαινουν οι νεώτεροι. Η μηπως το αντιθετο....;

Thodoris είπε...

@ανώνυμος1
Δηλαδή όσοι είναι δημόσιοι υπάλληλοι δεν έχουν το δικαίωμα του να κρίνουν γιατί προφανώς όντας μέλη ενός σάπιου συστήματος είναι και οι ίδιοι σάπιοι...
Και ξέρετε.... δεν είμαστε μια ζωή δημόσιοι υπάλληλοι...

@ανώνυμος2
Απάντησε>Λογικό...

Ξαναγράφω>Είπα τίποτα κακό;;

Απάντησε>Η επιλογη απο οτι γνωριζω εγινε με βαση τις αναγκες των σχολειων ξεκινωντας απο τα σχολεια δευτεροβαθμιας. Λεγοντας αναγκες ενοουν για παραδειγμα αν το σχολειο εχει εργαστηριο η οχι, αν εχει πολους υπολογιστες κτλ.Δεν μπορει πχ ενα σχολειο με 2 υπολογιστες να εχει τις ιδιες αναγκες με ενα σχολειο που εχει 30. Λογικο...

Ξαναγράφω>Υπάρχουν σχολεία (λύκεια συγκεκριμένα) που μέσω του ίδιου προγράμματος δημιούργησαν εργαστήρια με συγκεκριμένες προδιαγραφές την περίοδο 2000-2001: 12+1(server) υπολογιστές. Γιατί κάποια από αυτά είναι στο πρόγραμμα αναβάθμισης και κάποια άλλα όχι αν και διαθέτουν τον ίδιο αριθμό υπολογιστών;

Απάντησε>αυτα που δεν ειναι μεσα στη λιστα. Οσα σχολεια δεν ειναι στη λιστα μπορουν να κανουν μονα τους το αιτημα για αναβαθμιση σε ADSL και το αιτημα γινεται στο ΠΣΔ. Ετσι εκανε και το δικο μας σχολειο.

Ξαναγράφω>Αυτό κάναμε κι εμείς, πειράζει που το έγραψα;

Απάντησε>Αυτο ειναι προβλημα του ΟΤΕ απο οσο ξερω και οχι του ΠΣΔ. Το αν υπαρχει προβλημα οργανωσης στον ΟΤΕ που πληρωνουμε ολοι απο την τσεπη μας δεν εχει να κανει με το πως ειναι οργανομενο το ΠΣΔ. Απο το ΠΣΔ οι εντολες και τα αιτηματα φευγουν το πολυ μεσα σε 2-3 μερες. Στο σχολειο μας τουλαχιστον και στα γυρω σχολεια δεν ειχαμε ποτε τετοιο προβλημα

Ξαναγράφω>Αν από τα γραφόμενά μου φαίνεται πουθενά ότι ρίχνω ευθύνες στο ΠΣΔ, ζητώ ειλικρινή συγνώμη. Το ΠΣΔ είναι διεκπεραιωτής και τίποτε άλλο

Απάντησε>Μεγα λαθος. Οι εντολες απο τα κεντρικα του ΟΤΕ φευγουν και πηγαινουν στα επι τοπους καταστηματα και απο εκει διεκπαιρεωνονται σε τεχνικο πλεον επιπεδο.

Ξαναγράφω>Εσείς όταν κάνετε αίτημα στο 134 προφανώς μιλάτε με τα κεντρικά του ΟΤΕ. Αυτοί ενημερώνουν τα τοπικά υποκαταστήματα στην ώρα του ή όχι. Αυτό εννοώ ότι δεν έχουν υποχρέωση. Μη μου πείτε τώρα ότι είναι τόσο σημαντική δουλειά για τα τοπικά γραφεία η αναβάθμιση της γραμμής...

Απάντησε>Αυτο ειναι προβλημα του ΟΤΕ απο οσο ξερω και οχι του ΠΣΔ. Το αν υπαρχει προβλημα οργανωσης στον ΟΤΕ που πληρωνουμε ολοι απο την τσεπη μας δεν εχει να κανει με το πως ειναι οργανομενο το ΠΣΔ. Απο το ΠΣΔ οι εντολες και τα αιτηματα φευγουν το πολυ μεσα σε 2-3 μερες. Στο σχολειο μας τουλαχιστον και στα γυρω σχολεια δεν ειχαμε ποτε τετοιο προβλημα.
Το καλυτερο που εχετε να κανετε ειναι να επικοινωνησετε παλι μαζι τουσ και να δειτε γιατι το αιτημα σας εχει κολλησει. Προσωπικα νομιζω οτι η εξηπηρέτησή τους ειναι πολυ καλη.

Ξαναγράφω>Συμφωνώ και επαυξάνω ότι το ΠΣΔ λειτουργεί σχεδόν άριστα μέσα στα πλαίσια των κατά καιρούς...εξωτερικών συνεργατών του. Και πάλι δε φαίνεται πουθενά ότι τους κατηγορώ για τη μη ικανοποίηση του αιτήματός μου. Το αίτημά μου έχει κολλήσει στα κεντρικά του ΟΤΕ και το ΠΣΔ δε φέρει καμία ευθύνη.

Απάντησε>Ε ποιος θελατε να το παρει? Η vivodi? αφου τον ΟΤΕ εχουμε στην Ελλαδα! Αν ειμαστε στην Αγγλια θα ειχαμε την British Telecom και ουτ'ο καθεξης..

Ξαναγράφω>Και γιατί όταν πήρε η Quest τα σχολικά εργαστήρια που αναφέρω παραπάνω είχε συγκεκριμένα deadline και συγκεκριμένες (και αυστηρές) υποχρεώσεις υποστήριξης για 3 χρόνια από την εγκατάσταση τους; Ξέρετε ότι όποτε είχα πρόβλημα το περιθώριο επίλυσής του ήταν 24 ώρες και τηρούνταν πάντα απαρέγκλιτα;;
Προφανώς στον κρατικοδίαιτο ΟΤΕ δεν μπήκε κανένα deadline και οι απευθείας αναθέσεις είναι μια πονεμένη ιστορία...

ΕΓΡΑΨΕ>Χωρις να θελω να περιαυτολογω, μαλλον χρειαζεστε μια ΚΑΛΗ ενημερωση για τις υπηρεσιες που προσφερει το ΠΣΔ και το πως δουλευει το ολο συστημα. Το να λεμε λογια και να κατηγορουμε χωρις να ξερουμε την τυφλα μας ειναι χαρακτηριστικο μας σαν λαος. Το εκανα και εγω, και ειδα οτι δεν ειναι ετσι.
ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ και υστερα κατηγορειτε. Μην δημιουργειτε ψευτικες εντυπωσεις οταν δεν μπορειτε να αποδειξετε πραγματα, και ποσο μαλλον οταν γραφετε σε ενα blog...

Ξαναγράφω>Δεν κατηγορώ ούτε δημιουργώ εντυπώσεις, απλά παραθέτω γεγονότα. Αφού δεν ξέρω την τύφλα μου γιατί δε μια διαφωτίζετε πως θα βγω από το συγκεκριμένο αδιέξοδο, αφού έκανα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες; Αν κάτι τιμώ πολύ είναι η δουλειά μου και τα λεφτά που παίρνω, όσα και να είναι αυτά. Αυτό δε σημαίνει ότι δε θα λέω τη γνώμη μου. Σε τελική ανάλυση, αν τυχόν παραπληροφορώ, είναι στο χέρι του καθενός να διασταυρώσει οτιδήποτε διαβάζει...

ΕΓΡΑΨΕ>Αν και ημουν αρκετα καυστικος ευχομαι το σχολιο αυτο να μην σβηστει απο το blog...
Για να τα βλεπουν οι παλιοι και να μαθαινουν οι νεώτεροι. Η μηπως το αντιθετο....;

Ξαναγράφω>Δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να σβήσω οποιδήποτε σχόλιο, ακόμη και τα ανώνυμα-απρόσωπα. Χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι που με διαβάζουν, με διορθώνουν και με βοηθούν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο...

Αλήθεια, εσείς είστε ο "παλιός" ή ο "νεώτερος";;;