Πολλοί καταναλωτές δεν γνωρίζουν τα δικαιώματά τους, ούτε τους πιθανούς κινδύνους όταν αγοράζουν αγαθά μέσω Διαδικτύου. Αυτό ισχυρίζεται το Ινστιτούτο Καταναλωτή της Αγγλίας. Επίσης, οι περίπου 62000 δικτυακές επιχειρήσεις δεν γνωρίζουν τις υποχρέωσεις τους, ούτε συμμορφώνονται μ’ αυτές.
Άσχετα με το αν είμαστε στην Αγγλία ή όχι, σαν δυνητικοί δικτυακοί καταναλωτές πρέπει να προσέχουμε:
Άσχετα με το αν είμαστε στην Αγγλία ή όχι, σαν δυνητικοί δικτυακοί καταναλωτές πρέπει να προσέχουμε:
- Πριν προχωρήσουμε στην οριστικοποίηση της αγοράς μας, καλό είναι να επανεξετάσουμε τον τρόπο πληρωμής, αποστολής και πιθανής ακύρωσης της παραγγελίας μας.
- Ελέγχουμε αν η ιστοσελίδα της επιχείρησης είναι ασφαλής, κάπου πρέπει να υπάρχει το εικονίδιο μιας κλειδαριάς στο κάτω μέρος της οθόνης και στη γραμμή διεύθυνσης να υπάρχει https:// και όχι http://
- Ελέγχουμε αν η εταιρεία έχει και ταχυδρομική διεύθυνση (πέρα από την online παρουσία, μπορεί να υπάρχει και φυσική παρουσία), όπως και τηλέφωνο. Και τα δύο οφείλουμε να τα ξέρουμε.
- Κρατούμε τα e-mail που αφορούν στην παραγγελία μας (επικύρωση παραγγελίας, ημερομηνία αποστολής κλπ.), όπως και οποιοδήποτε έντυπο (τιμολόγιο-απόδειξη, δελτίο αποστολής, απόδειξη της μεταφορικής ή του ταχυδρομείου).
[πηγή]
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου